Proteinska kokos linolada

IMG_20170313_094639

Od kako je izašla kokos linolada razmišljala sam kako da je modifikujem u zdravijem izdanju. Uspelo mi je iz prvog puta i ispala je ooodlično. Ukoliko ste ljubitelj kokosa sigurna sam da će vam se dopasti 🙂

Sastojci:

  1. 250 ml vode
  2. 30 g maslaca ili kokosovog ulja
  3. 50 g whey-a od vanile
  4. 40 g kokosovog brašna
  5. stevija po želji

Priprema:

  • Vodu sipati u šerpicu, dodati maslac ili kokosovo ulje i steviju pa zagrejati do ključanja.
  • Ovom smesom preliti whey i kokos pa izmiksati štapnim mikserom. Sipati u teglicu i ostaviti da se ohladi.

IMG_20170313_094414

Obična linolada na 100g sadrži 540 kcal; 7g P; 57g UH; 31g M;

Ova moja verzija sadrži 250 kcal; 18g P; 2g UH; 18g M;

 

7 thoughts on “Proteinska kokos linolada

    1. Hvala Tijana 🙂
      Ja sam dobila oko 300g krema, a mozes povecati kolicinu kokosa i vode ako zelis vise linolade. Whey mislim da nema potrebe povecavati, sasvim je dovoljno jer daje aromu vanile, a ukus kokosa svakako treba da preovladava 🙂

      Like

  1. Wow ovo je odlican recept, sve sam nabavila, sutra pravim linoladu! 😄 Iako sam u procesu mrsavljenja pa nisam sigurna hoce li mi usporiti proces 🤔?

    Like

    1. Sve zavisi od celokupne ishrane u toku dana, ali ukoliko si na lchf-u, ova linolada ti sigurno nece odmoci 🙂 Nadam se da ce ti se dopasti recept 🙂

      Like

Leave a Reply

