Rolat sa lemon curd-om

aviary_1478174601974

Za koru:

  1. 3 jaja
  2. 100 g Ella sira
  3. 15 g whey-a od vanile
  4. 1/3 kašičice sode bikarbone
  5. stevija

Za lemon curd:

  1. 4 žumanca
  2. 1 limun (sok i korica)
  3. 50 g maslaca
  4. 4,5 kašika eritritola
  5. stevija

Za fil II:

  1. 200 g kisele pavlake
  2. stevija

Priprema:

  • Za koru odvojiti belanca od žumanaca, izmiksati ih sa malo soli. Žumanca izmiksati sa sirom, wheyom, stevijom i sodom pa spojiti sa belancima. Koru peći na pek papiru, na 150 stepeni oko 20-25 minuta. Odmah je uviti u rolat i ostaviti da se ohladi.
  • Lemon curd sam pravila po ovom receptu. U metalnu posudu izmiksati žumanca, eritritol, steviju, sok i koricu limuna, dodati maslac i skuvati na pari uz neprestano mešanje. Ostaviti da se ohladi.
  • Koru premazati lemon curd-om, zatim i pavlakom zaslađenom stevijom. Uviti u rolat i ostaviti u frižideru na sat vremena. Možete ceo rolat posuti eritritolom u prahu ili ukrasiti po želji 🙂

aviary_1478174949714

3 thoughts on “Rolat sa lemon curd-om

  1. Zdravo.

    Jako mi se sviga tvoj blog, probala sam mnoge recepte, sve je super. U posledno vreme u tvojim receptima koristi se Ella sir, a to kod nas u Skopju nema. Jer bi mogla da to zamenim s necim drugom? Nemam poima kakve je teksture Ella sir, je li ko krem sir ili ko mladi neslani sir?

    Svako dobro

    Marija

    Like

    1. Pozdrav Marija 🙂
      Drago mi je da ste zadovoljni receptima i da Vam se dopada blog.
      Ella sir mene lično, ne podseća na krem sir, ali ni na mladi 😀 On jeste kremaste strukture, ali je skroz drugačijeg ukusa, nekako je neutralan i dosta je suv zbog toga što sadrži 0,2g mlečne masti. U receptima gde sam ga koristila u kori, potrebno je da bude tako neki sir sa što manje mlečne masti, jer ako je masniji, biće tečna smesa za koru i neće se lepo ispeći. U ovom receptu sam koristila krem sir, pa je zbog toga kora tako tanka. Ukoliko se uz krem sir, koristi i whey protein, ne bi trebalo biti problema, jer whey tu “igra” ulogu brašna i onda ispadne lepa kora. A u receptima u kojima sam Ella sir koristila kao fil, kao npr. Tiramisu torta, možete slobodno koristiti neki masniji sir ili mileram, još je lepšeg ukusa. Ja taj sir prvenstveno koristim kako bih povećala unos proteina, ali ukus je još bolji ukoliko je sir masniji 🙂

      Like

Leave a Reply

