Kokos limun torta

dscn7761

Još jedna tortica kojom sam oduševljena 🙂 S’ obzirom da obožavam i kokos, ali i limun, palo mi je na pamet da spojim ova dva ukusa i rezultat je ispao fenomenalan. Torta je puna zdravih masnoća i proteina sa minimalnom količinom ugljenih hidrata (oko 10-tak grama), te je pogodna za sve one koji su na lchf, low carbu ili jednostavno žele jesti zdrave poslastice 🙂

Za koru:

  1. 3 jaja
  2. 10 g whey-a od vanile
  3. 100 g Ella sira
  4. 1/3 kašičice sode bikarbone
  5. stevija

Za fil I:

  1. 300 g Ella sira
  2. 2 jaja
  3. 30 g whey-a limun cheesecake
  4. malo rendane korice limuna
  5. 10 g želatina u prahu
  6. stevija

Za fil II:

  1. 400 ml kokosovog mleka
  2. 50 g kokosovog brašna
  3. 10 g želatina u prahu
  4. stevija

Za ukrašavnje:

  1. mlečna slatka pavlaka, kokosovo brašno, rendana korica limuna…

Priprema:

  • Za koru izmiksati belanca u čvrst sneg, žumanca izmiksati sa sirom, wheyom, stevijom i sodom pa spojiti sa umućenim belancima. Peći koru u plehu na pek papiru, na 150 stepeni oko 20 minuta.
  • Jaja izmiksati, dodati Ella sir, whey, steviju i rendanu koricu limuna. Želatin pripremiti po uputstvu i umešati u fil. Preliti preko kore i ostaviti da se potpuno stegne.
  • Tek kada se prvi fil stegao, prelazimo na pripremu drugog fila.
  • Kokosovo mleko zagrejati, dodati kokosovo brašno i steviju, a želatin preliti sa 3 kašike vode i ostaviti da nabubri. Umešati u vruće kokosovo mleko i mešati dok se ne rastopi.
  • Preliti preko fila od limuna i ostaviti da se i ovaj krem potpuno ohladi i stegne.
  • Po želji tortu možete ukrasiti umućenom slatkom pavlakom ili posuti kokosovim brašnom, rendanom koricom limuna ili po vašoj želji 🙂

*Koristila sam kalup prečnika 20 cm. Za veći će vam biti potrebno da udvostručite sve sastojke.

DSCN7764.JPG

5 thoughts on “Kokos limun torta

  1. Draga, imaš li neki mail da te mogu upitati u vezi LCHF prehrane, ja sam nova pa me svašta zanima 😉 a vidim da si ti veteran 🙂 ja sam bila na DUKANU 6 mj. i skinula 15 kg., sad sam prešla na LCHF ali nekako me strah da neću smršati jer unosim više masnoća i puno više kalorija nego na DUKANU….Veliki pozdrav

    Like

Leave a Reply

