Sočne čokoladne kocke (low carb)

DSCN7663

Tajni sastojak su-tikviceee 😀 Koje se uopšte ne osećaju u ovom kolaču, ali mu daju tu sočnost i zbog toga je poseban. Ja sam kolač upotpunila kuglom od ella sira i whey-a i time povećala udeo proteina, a vanila se super slaže sa čokoladnim ukusom 🙂

Sastojci:

  1. 3 srednje tikvice
  2. 60 g pravog brašna od kokosa
  3. 30 g kakao praha
  4. 3 jaja
  5. 1/2 kašičice sode bikarbone
  6. stevija

Za vanila kugle:

  1. 450 g Ella sira
  2. 50 g whey-a od vanile
  3. stevija

Priprema:

  • Tikvice očistiti, izrendati i ostaviti da puste vodu. Možete dodati malo soli da bi pustile više vode, ja nisam, nego sam ih rukom iscedila što sam više mogla.
  • Dobro iscediti tikvice, dodati jaja, brašno od kokosa, kakao, sodu i steviju i sve izmiksati.
  • Peći na pek papiru u manjem plehu, na 180 stepeni nekih 40-tak minuta. Izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohladi.
  • Ella sir izmiksati sa whey-om, zasladiti stevijom koliko vam nije dovoljno slatko. Ovde možete koristiti i samo Ella sir + steviju, biće nešto manji % proteina, ali verujem da je i tako ukusno 🙂
  • Uz svaku čokoladnu kocku servirati po 1-2 proteinske kugle.

DSCN7669.JPG

 

 

2 thoughts on “Sočne čokoladne kocke (low carb)

  1. Dakle, ja sam oduševljena. Već dva dana pregledavam tvoj blog i zapisujem si recepte, moram probati sve 😀
    Jako mi se sviđa što su sastojci uobičajeni i lako dostupni.. Ovdje si napisala da ide pravo brašno od kokosa, jesi to koristila u svim prijašnjim receptima iako nije bilo posebno naglašeno ili je moguće koristiti ribani kokos umjesto njega?

    Liked by 1 person

    1. Hvala puno Martina, drago mi je da ti se dopadaju recepti 🙂

      Uglavnom sam koristila obicno kokosovo brasno koje mozemo pronaci u svakom marketu. Tek sam skoro nabavila pravo, odmasceno brasno od kokosa pa ima mozda par recepata gde sam ga iskoristila. Uglavnom sam naglasila u receptima 🙂

      Like

Leave a Reply

