Bounty čaša dessert

DSCN7621

Bounty čokoladica u kremastom obliku 🙂 Savršeni kokos krem “okupan” prelivom od čokolade, neodoljivo podseća na bounty. Pritom, ne sadrži šećer, kao ni ugljene hidrate (3g po porciji), pun je proteina i zdravih masnoća iz kokosovog brašna. Ljubiteljima kokosa i bounty-ja će se sigurno dopasti, to vam garantujem 🙂

Za kokos krem:

  1. 450 g Ella sira
  2. 350 ml vode
  3. 150 g kokosovog brašna*
  4. 50 g whey-a od vanile
  5. stevija

Za čokoladni deo:

  1. 150 ml vode
  2. 15 g kakao maslaca (kokosovog ulja, običnog maslaca)
  3. 20 g kakao praha
  4. stevija

Priprema:

  • Za kokos krem izmiksati ella sir, vodu, whey, steviju i kokosovo brašno. Ostaviti u frižideru na par sati.

    PAŽNJA! Ova smesa će u početku biti malo više tečna, ali neka vas to ne brine, nakon par sati stajanja u frižideru zgusnuće se, jer kokos nekako “nabubri” i upije tu tečnost, zbog toga je ovaj krem sočan, ali je potrebno da odstoji par sati.

    Vodu zagrejati, dodati steviju i kakao maslac i mešati dok se ne istopi. Na kraju dodati kakao prah i ostaviti da se ohladi. Ja sam ostavila na sobnoj temp. da se ohladi, pa u frižideru.

    U čaše ili činijice staviti par kašika kokos krema, zatim preliti čokoladnim prelivom i tako naizmenično dok ne utrošite materijal. Ostaviti u frižideru, najbolje preko noći.

    Ja sam neke čaše punila naizmenično jednim pa drugim kremom, a u druge sam sipala prvo kokos krem i od gore čokoladni, to ovako izgleda

    aviary_1469125982100aviary_1469125629282

    *Koristila sam obično kokosovo brašno tj. kokosove ljuspice koje se mogu kupiti u svakoj prodavnici, nisam koristila pravo brašno od kokosa za ovaj recept. U kokos kremi se uopšte ne oseti ukus sira, a čokoladni krem ga nekako upotpunjuje pa sam imala utisak kao da jedem bounty, zbog toga sam ga tako i nazvala 🙂

     

    aviary_1469185153153.jpgIMG_20160722_124541.jpg

     

     

     

2 thoughts on “Bounty čaša dessert

    1. Whey protein je jedan od najkvalitetnijih proteina za ljudsko telo. Nastaje kao nusprodukt proizvodnje sira. Radi se o istom proteinu koji se nalazi u surutki.

      Surutka je u svojoj originalnoj formi tečnost koja sadrži manje od 1% proteina i preko 93% vode. Nakon nekoliko stepena obrade surutka može biti rafinisana tako da se gotovo sva pretvori u proteine. Sva voda iz nje se isuši i ostaje prah koji se pakuje i prodaje kao whey.

      Like

Leave a Reply

