Namaz (puter) od badema

DSCN7547

Sastojci:

  1. 350 g badema (ja sam koristila blanširane)
  2. 50 g kokosovog ulja
  3. prstohvat soli
  4. stevija po želji

Priprema:

  • Blanširane bademe ispeći u rerni na 150 stepeni oko 12-15 minuta.
  • Prebaciti ih u secko i miksati dok se ne pretvori u kremastu smesu. Kada smesa bude mrvičasta, dodajte kokosovo ulje (ili neko drugo po želji). Kod jačih blendera je verovatno potrebno manje vremena, dok je meni trebalo 20-25 minuta zato što sam pravila pauze, jer se motor pregreje.

Ovaj namaz se odlično slaže sa proteinskim palačinkama ili ako ne koristite whey, onda ovaj recept. I jedne i druge palačinke su mi super 🙂

Na isti način možete napraviti i puter od oraha, kikirikija, lešnika, indijskih oraha…

DSCN7522DSCN7548

3 thoughts on “Namaz (puter) od badema

  1. ja sam dodala malo vode neznam jeli pravilno ali blende nije mogao tako da miksa. Vazno da je krem fantazija neznm sta reci. isprobavam svaki dan po nedan ili dva recepta i svaki sledeci je bolji od prethdni. Sva vam cas na ovom blogu Bravo

    Liked by 1 person

    1. Draga Mrijana, hvala Vam puno na komplimentima za blog 🙂 Drago mi je da isprobavate recepte i hvala Vam što me pratite.
      Što se tiče putera od badema, verovatno postoje razlike u blenderima, od slabih do onih dosta jakih koji čas posla naprave puter od orašastih. Mom blenderu je bilo potrebno oko 25 minuta i bez dodavanja vode, samo malo kokosovog ulja i dobila sam ovakav namaz kao na slici. Samo pazite, jer kada se doda voda, mislim da je rok trajanja kraći ili ako ga držite u frižideru, onda vam može trajati i duže (par nedelja).
      Puno Vas pozdravljam 🙂

      Like

Leave a Reply

