Lchf tiramisu 2

DSCN74915tiramisuu

Ovaj tiramisu kolač je dosta sličan ovom low carb tiramisuu. Međutim, ovog puta sam napravila neke izmene pa iz tog razloga više odgovara lchf načinu ishrane, jer ima skoro podjednaku količinu proteina i masti, a vrlo malo ugljenih hidrata (svega 18g na ceo kolač). I kore su mi savršene, lepo upijaju tečnost i više mi se dopadaju. Takođe, razlika je u tome što ne sadrži želatin, jer znam da mnogi izbegavaju upotrebu želatina, pa će im možda ova verzija više odgovarati 🙂

Sastojci za 2 kore:

  1. 6 jaja
  2. 50 g whey-a od vanile *
  3. 1/2 kašičice sode bikarbone

Za preliv:

  1. 2-2,5 dcl vode
  2. 1 kašičica ness kafe
  3. 1 kašičica arome ruma
  4. stevija

Za fil:

  1. 500 g “Ala kajmaka” **
  2. 450 g Ella sira
  3. 5 jaja
  4. 3 kašike arome vanile
  5. stevija

I još:

  1. malo kakao praha (za posipanje)

 

Priprema:

  • Odvojiti belanca od žumanaca, dodati im malo soli pa izmutiti u čvrst sneg. U žumanca dodati par kašika umućenih belanaca, whey i sodu pa izmiksati. Dodati preostalu količinu belanaca i kašikom spojiti sa žumancima. Ovu smesu podeliti na dva dela pa odvojeno ispeći 2 kore na pek papiru na 180 stepeni oko 10-tak minuta. Ostaviti da se kore ohlade.
  • Ness kafu razmutiti u vodi, zasladiti stevijom po ukusu i dodati aromu ruma.
  • Za fil takođe odvojiti belanca od žumanaca i izmiksati ih u sneg sa prstohvatom soli. Žumancima dodati steviju, ala kajmak, sir i aromu vanile. Na kraju sneg od belanaca umešati u smesu od sira i kašikom promešati da se lepo sjedini.
  • Ređati kora-preliv-fil-kora-preliv-fil, na kraju ceo kolač posuti kakaom u prahu i ostaviti u frižideru na par sati.

     

*Koristila sam ovaj whey protein.

**Možete koristiti i maskarpone sir, ja sam ovog puta upotrebila Šabački “Ala kajmak” i odličan je 🙂

Ceo kolač sadrži oko 200g proteina i samo 18g ugljenih hidrata. Ja sam dobila 16 parčeta, što znači da jedno parče torte sadrži samo 1g UH i 12-13g P.

Ukoliko ne koristite whey protein, možete ispeći koru po ovom receptu.

 

DSCN7501

DSCN7509

Leave a Reply

