Keto rolat

DSCN6651

Sastojci za koru:

  1. 100 ml vode
  2. 100 ml ulja (kokosovog, maslinovog…)
  3. 80 g lanenog brašna (ili susamovog)
  4. 4 jaja
  5. malo soli

Sastojci za fil:

  1. 500 g Ella sira*
  2. 130-150 g domaćeg majoneza
  3. po želji šunka ili slaninica, krastavčići…

Priprema:

  • Vodu i ulje za grejati do ključanja, pa ubaciti laneno ili susamovo brašno i sve promešati da se lepo sjedini. Ostaviti da se prohladi.
  • Jaja izmiksati sa malo soli, zatim dodati smesu od ulja, vode i brašna i izmiksati sve zajedno.
  • Smesu razvući u plehu na pek papiru i peći na 250 stepeni oko 10-15 minuta. Kada je pečeno uviti u rolat i ostaviti da se ohladi.
  • Sir izmiksati sa majonezom, premazati koru i dodati šunku ili slaninu, kisele krastavčiće ili šta god želite.

Ja nisam ništa dodavala, samo sam izmiksala majonez i sir pošto ne volim preterano suhomesnate proizvode, tako da je meni ovako bilo ok 🙂

*Ella sir inače sadrži 0,5% mlečne masti što i nije po ketu, ali takođe sadrži i 1g UH, a nijedan drugi sir sa tako malo UH nisam pronašla i zbog toga sam koristila Ella sir. Plus što sadrži dosta proteina (12g) pa mi odgovara 🙂 Ko je na opuštenom lchf-u može slobodno koristiti pavlaku ili mileram ili neki drugi sir, ko šta voli 🙂

Još jedan blog koji sadrži super lchf recepte prilagođene “Zelenoj kuri” je ovaj. Blog je od moje prijateljice, tako da vam mogu garantovati da su recepti provereni i fenomenalni 😉

One thought on “Keto rolat

Leave a Reply

