Čokoladni cheesecake

DSCN6319

Za koru:

  1. 300 g pečenih, mlevenih lešnika
  2. 150 g maslaca
  3. 1 kašika kakao praha
  4. stevija

Za fil I:

  1. 700 g sitnog sira
  2. 4 jaja
  3. 75g tamne čokolade sa min. 70% kakao delova
  4. stevija

Za fil II:

  1. 400 g milerama sa 30% m.m.
  2. stevija

Priprema:

  • Maslac istopiti, pa preliti samlevene lešnike, kakao i steviju, rukama zamesiti koru (po potrebi dodati malo vode ukoliko se mrvi)  i utisnuti u kalup prečnika 26 cm.
  • Čokoladu istopiti na pari ili u mikrotalasnoj i ostaviti da se prohladi. Sir izmiksati sa jajima i stevijom, zatim dodati i prohlađenu čokoladu. Fil preliti preko kore i peći oko 30 minuta na 180 stepeni.

    Mileram izmiksati sa stevijom pa preliti preko prvog fila i ostaviti još 10-tak minuta u ugašenoj rerni.

    Kolač ostaviti da se POTPUNO ohladi, pa tek onda seći. Ja sam ostavila da se ohladi prvo na sobnoj temperaturi, pa onda u frižideru preko noći.

    DSCN6320.JPG

5 thoughts on “Čokoladni cheesecake

  1. Ovo ću sutra peći, jedva čekam. Dosad sam probala sa tvog bloga Lemon mug cake, rolat malina čokolada, tiramisu rolat, nutellu i Jaffa kolač. Sve je prefino! I jednostavno sa uobičajenim namirnicama. Moje pohvale! Pozdrav

    Liked by 1 person

    1. Hvala puno Martina 🙂 Drago mi je da ti se dopadaju recepti i nadam se da ce ti se i ovaj svideti. Sutra sledi jos jedan recept, moje novogodisnje tortice 🙂
      Pozdravljam te puno.

      Like

Leave a Reply

