Lchf orasnice

DSCN5678

Sastojci:

  1. 2 jaja
  2. 300 g mlevenih oraha
  3. 1 kašika arome vanile
  4. stevija u prahu

Za valjanje orasnica:

  1. 100 g krupno mlevenih oraha

Priprema:

  • Jaja izmiksati sa stevijom u prahu i aromom vanile. Ukoliko želite, možete ih skuvati na pari, pa dodati mlevene orahe i ostaviti da se prohladi, zatim oblikovati orasnice.

    Ja ih nisam kuvala na pari, već sam samo umutila, dodala orahe i oblikovala orasnice koje sam uvaljala u preostalih 100 g oraha.

    Peći tj. sušiti na pek papiru na 150 stepeni oko 25-30 minuta.

    *Ja sam od ove smese dobila tačno 20 orasnica, ali sam ih pravila malo veće.

    DSCN5668

    DSCN5658

2 thoughts on “Lchf orasnice

Leave a Reply

