Lchf kokos keksići

keksi

Sastojci:

  1. 200 g kokosovog brašna (samlevenog u električnom mlinu za kafu)
  2.  100 g običnog kokosovog brašna
  3. 125 g maslaca
  4. 1 jaje
  5. 1/2 kašičice arome vanile
  6. stevija

Priprema:

  • Maslac otopiti. Pomešati obe “vrste” kokosovog brašna, dodati steviju. U otopljeni maslac dodati jaje i na kratko izmiksati. Dodavati kokosovo brašno i polako mesiti rukama (možda može i mikserom, nastavcima za testo, ali ja sam rukama mesila). Meni je bila malo mrvičasta smesa, pa sam dodala malo vode, ali pazite da ne preterate da ne bi razvodnili “testo”. Testo ne treba da se lepi za ruke.
  • Kada ste zamesili, ostavite u frižideru na pola sata. Testo podelite na 2,3 kuglice, preko stavite foliju (ili u mom slučaju to je bila kesa za zamrzivač), oklagijom rastanjite koliko želite (ja sam neke pravila tanke, a neke deblje) pa vadite željene oblike. Ređajte na pleh na kome ste stavili pek papir. Ja sam ih pekla na 200 stepeni oko 15 minuta. Keksići treba da ostanu svetle boje. Uvaljati u kokosovo brašno (ja sam u sitno mleveno).
Leave a Reply

