Lchf slani keksići

DSCN2970

Sastojci:

  1. 100 g badema
  2. 30 g susama
  3. 70 g lanenih semenki
  4. 2 belanca
  5. so, mlevena ljuta paprika…

Priprema:

  • Bademe i lanene semenke samleti u brašno, pa spojiti sa susamom i belancima. Začiniti po želji (ja sam stavila malo soli i ljute mlevene paprike). Na pleh staviti papir za pečenje, pa preručiti smesu i od gore staviti još jedan papir za pečenje i oklagijom rastanjiti “testo”.
  • Skinuti gornji papir za pečenje i seći keksiće po želji (ja sam radila sa kalupom u obliku kruga). Peći na 180 stepeni od 15 do 20 minuta.

Napomena:

Prvo sam ih pekla 15-tak minuta i nisu bili hrskavi, pa sam ih kasnije pekla još nekih 15-tak minuta i onda su dobili tu hrskavost, kao keksići, pa vi napravite onako kako volite, svakako su ukusni 🙂

DSCN2974DSCN2972

Leave a Reply

